You become what you hate or you hate what you become

Efter en sjukt lyckad konsert igår var det svårt att somna så det blev rätt sent. Under natten drömde jag både trevliga och hemska saker. Jag drömde bland annat att jag hade sjukt ont i magen. När jag vaknade var drömmen verklighet. Därför så tog jag en liten sovis. En lång och trött dag. Sista lektionen såg jag ett huvud med hatt på ploppa upp bakom ett skåp och titta på mig genom klassrumsdörren. "Vilken jävla random!"  tänkte jag tills jag insåg att det var Lena som kommit för att läsa kinesiska i min skola.

Jag känner mig inte riktigt fulländad idag. Trött och sliten redan första dagen i veckan och den nya månaden. Snart har jag träning och just nu vill jag bara dra täcket över huvudet. Istället taggar jag med the Hives. I t   w o n ' t   b e   l o n g



majsan

Kommentarer
Postat av: Johanna.

gillar din bakrund på bloggen!

2008-09-01 @ 20:10:17
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: lena

hahaha fan va skön jag va!

2008-09-01 @ 22:36:06
URL: http://justafuckingblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0