Rose Garden

Nu har jag suttit och väntat i 2 timmar på att vinyl107 ska spela upp min önskelåt (haha!), men den har inte kommit än!

Idag har jag haft matteprov (usch!) o sen har jag "coachat" tjejerna i min klass i en basketturnering. Och sen har jag börjar plugga inför nästa (nästnästa egentligen) prov på schemat, 50 sidor historia, I LIKE!
Känns ganska hopplöst just nu, bara massa prov och de 4 veckorna som är kvar till lovet känns som en evighet!
Skulle iaf bli lite peppad om vinyl107 ville vara lite snälla och spela min låt...


förretsen så "pratade" jag på mr Italiano idag
m: HELLO!
Italiano: GOOD?
m: Yeees ?

majsan

Kommentarer
Postat av: maria

mr italiano? vem är det?

2008-09-30 @ 18:23:52
Postat av: lena tha man

hahahahahahahaah jivaniiii?

2008-09-30 @ 20:04:52
URL: http://justafuckingblog.blogg.se/
Postat av: Hedda

Bästa basketcoachen ever! Har rose garden fortfarande inte spelats? Det är ju otroligt! Personligen har jag med mig historiaboken till Paris. Snart ska jag gå och lägga mig och gå upp 04.30. Kommer sakna dig majsot! BVFA! ;)(Blogga mycket så jag får en fet update på söndagkväll!)

2008-09-30 @ 20:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0