map of my life

Sen förra veckan har jag knappt haft tid för något annat än att plugga. Men nu börjar det äntligen bli lite tommare i almanackan, iallafall fram till måndag! Idag ska jag och Eve ge vår efterlängtade födelsedagspresent till Maria, hon kommer bli sjukt glad! Jag måste nog visa den för er. Hehe

På lördag ska jag på High School Musical ice tour i globen med några kompisar, så det kommer väl vara vi och småbarnen, men är man en geek så är man.

Förresten så tycker jag att den här fina låten passar perfekt idag. På senaste tiden har jag börjat tänka väldigt mycket på framtiden, eller mest drömma kanske. Jag vill ut och resa, plugga på college i USA, jag håller på att spanar för fullt.



Majsan

Kommentarer
Postat av: johanna

ha en fin kväll!

2008-10-10 @ 17:27:15
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0