Wanna be mine?

Hej hej.

Jag mår så dåligt så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vaknade kl 3 imorse, precis som igår och yrade om blommiga tyger och guldiga bollar. Det går inte att äta alls. Det känns som om jag har en kniv i halsen och när jag försöker svälja känns det som om hela köksuppsättningen med knivar skär i halsen. Det är förjävla illa. Men något som skulle få mig att känna mig snäppet bättre skulle vara om den här underbara klänningen ville bli min. Man kan ju alltid drömma. / M



Kommentarer
Postat av: elin

neej, stackare :( tycker jättesynd om dig!

2008-05-25 @ 19:12:44
Postat av: lenie

bra inlägg majsan, keep up the good work! haha

2008-05-25 @ 23:25:15
URL: http://justafuckingblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0