väldigt bra helg = väldigt dålig blogg

fredag: jennie hade tjejmiddag för norge-gänget och kims pojkvän från göteborg kom upp för att överraska kim, det va kul! sedan vart det lite fest hos antonia!
lördags: jag jobbbade hela dagen och hade beslutsångest hela kvällen vad jag skulle göra! festa, vara med nån kompis eller kolla film med mamma? det slutade iallafall med film hos kim med henne och julle.
söndag: tårtkalas för leila som fyllde 17 och sen tjockade vi oss med att beställa en familjepizza. jag gick hem, somnade kl 20:00 och fick ett samtal runt 21:30. det va tydligen fest på G. så det slutade med att jag inte vart hemma förns halv fyra. sånt är alltid kul, mer spontana grejer!
måndag: efter en kort friluftsdag åkte jag hem till jennie. vi drack te, bakade mini-muffins och planerad våran resa till hennes sommarstuga i sommar! 

jag i glajjer

julia och jennie

natta

mini-muffins

Lena

Kommentarer
Postat av: majsan

spårade bilder, speciellt muffisen

2008-05-20 @ 18:41:32
Postat av: lenie

jag vet, den där muffinsen var ju bara helt crazy!

2008-05-20 @ 22:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0