Någonstans men inte här

Kom hem från stan för en stund sen. Jag har varit hos tandis och spänt rälsen. Tandisen var mkt imponerad över att mina gluggar minskat med 50 %. Jag blev stolt. Sen åkte jag och köpte en avslutningsklänning.

Idag har jag funderat, jag är så sugen på att resa bort någonstans, för ett år eller så. Jag är så trött på att vara här och vill ha lite omväxling, det är bara det att jag inte orkar gå om ett år i skolan. High School i USA vore ju något, eller dansa med kangaroos på en beach i Australien. Jag ska fundera vidare.

Nu är det dags att jag börjar plugga, nationella prov imorgon och på onsdag. Imorgon blir det även volleyboll-turnering.


Sneak-a-peak på klänningen


Jag vill ge en stor blöt puss till min älskade Elin som ligger hemma med skadad nacke! Hoppas att det blir bättre snart! I love Youu <3


Majs

Kommentarer
Postat av: natta

Ha en bra dag :D

Läs och kommentera gärna min blogg www.densmartabrunetten.blogg.se

2008-05-05 @ 18:01:23
Postat av: elin

du är så snäll majs. Jag saknar er!

2008-05-06 @ 23:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0