my little home

saker jag ska köpa till mitt rum
en sak ni kanske inte visste är att jag har ett stort intresse för inredning. såpass stort att det är något jag vill jobba med när jag blir stor och detta har jag velat sen jag gick i 4an och läste en artikel om inredaren frida wanselius i en frida tidning. hur om helst leder detta till att jag ofta gör om mitt rum. och nu när jag precis börjar börjat bli klar vill jag göra om det igen!

jag har snackat med mamma och hon har gått med på att sälja min sängstomme för jag hatar den eftersom sägen bli så låg. så jag ska köpa nya sängben och ett sidobord, skulle gärna ha ett i plexiglas! dumma jag hade ju ett på jobbet förut som dessutom var på 50% (!!!) rea men såklart köpte jag det aldrig. varför vet jag inte. sen ska jag köpa nått tyg och klä om mina fotöljer. sen måste jag få upp de där guld/bruna "klistermärksblommorna" på vägen! sen vill jag köpa allt gär ovan, och lite annat också! haha!

lönen kommer på fredag så det blir att släppa med mamma till IKEA i helgen! /Lena

Kommentarer
Postat av: Emelie

Rådiggar headern ;)

Fina grejer, inredning är ju så kul!

2008-05-22 @ 02:43:57
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: lenie

emelie: tack så mycket! visst är det!

2008-05-22 @ 23:56:11
URL: http://justafuckingblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0