Här är en lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag fick åka till Peace&Love
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Åt frulle
Det sista du sa högt? "Yesss"
Det senaste någon sa till dig: "Vi ses"
Vad har du druckit idag? Vatten och juice
Vad var det senaste du åt? En skink- och ostmacka
Vad var det senaste du köpte? En klänning till skolavslutningen 
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Lite grått o mulet 
Godaste glassmaken? Just nu, Fossil Fuel, snart, Boemian Raspberry
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Självklart!
Sover du tungt? Imorse gjorde jag det
Drömmer du mardrömmar? Nej inte längre 
Favoritklädsel? Klänning och tygskor
Favoritlåt just nu? Mando Diao - The Band
Vad ser du om du tittar till höger? En garderob

Vad gör dig glad just nu? Att det snart är sommarlov

Vad ska du göra härnäst? Gå till Eve
Höger eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Trött och snurrig i huvudet
Favoritgodis? Choklad o allt som är surt (förutom laktris)
Kläder just nu? Leggings, klänning, kofta och sjal
Sommarplaner?  Basketläger x2, Peace & Love, New York, Finland
Hur många kuddar sover du med? Tre
Spelar du något instrument? Nej, men jag har spelat tvärflöjt
Morgon eller nattmänniska? nattuggla
Vad är viktigast för dig? Familjen och vännerna
Är du kittlig? Beror på 
Snarkar du? Nej, det hoppas jag inte 
Stjärntecken? Vädur
Äckligaste insekten? Gråsugga, euuw
Stökigt eller välstädat?  Välstädat course, men mitt rum är totalt stökigt
Längtar du mest efter just nu? Sommaren!

(snodd av: fashionette.wordpress.com)

Majsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0