Donnatella my love

Min dag har väl varit lite annorlunda idag. Hängde i skolan några timmar i solen. Sen var jag med Jessica, vi skrev på en verksamhetsberättelse till vårt basketlag. Sen har jag coachat laget och när jag kom hem fick jag sorliga nyheter. Min marsvin har nämligen gått bort : / Det kommer känns väldigt tomt nu när jag inte har någon Goosii kvar som sitter och väntar på en på morgonen. Jag har haft henne i snart 6 år och hon och Clara Kluck har betytt väldigt mycket för mig. Vad vore Goosii för ord om inte svinen funnits. Nu får ni iallafall vara tillsammans igen, älskar er föralltid mina små tamagussisar.


M

Kommentarer
Postat av: lenie

nooooo :(

2008-05-08 @ 23:11:50
URL: http://justafuckingblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0