SOMMARLOV!

Nu har jag äntligen fått sommarlov! Vi hade ingen märkvärdig skolavslutning men något som va fint var när vi fick lyssna till Uno Svenningssons vågorna.



Jossi och jag hade photoshoot i trädgården


Jossi gjorde av handvolt av ren glädje


Superglad!


Vi åkte in till gamla stan och åt på Café Kladdkakan


Jag är fortfarande asmätt!


Sen kom en glad gris gående på gatan


Nu ska jag snart till Jossi och äta pizza vilket inte kommer att få plats i min mage. Imrgon åker jag och Vickan tidigt till Flen för att coacha småungar. Men ikväll då ska jag bara njuta av att vara fri som en fågel!

Majsan


Kommentarer
Postat av: Jossi

hahaha! ååh vilka fina bilder! Ha det så kul i flen.

2008-06-14 @ 10:52:59
Postat av: elin

håller med! riktigt fina bilder!

2008-06-14 @ 12:32:15
Postat av: milk

haha söt gris!

2008-06-14 @ 17:58:46
URL: http://imilk.blogg.se/
Postat av: dudie

hahahah sicken liten söt en!

2008-06-24 @ 00:17:08
URL: http://dudie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0