PEACE & LOVE

Det går inte bra nu. Jag har packat "hela" kvällen. Det är nästan klart men det finns de grejerna som aldrig blir klara. Min regnjacka till exempel. I can't find it! Jag har letat överallt och plötsligt hamnade jag framför datan med en knäckemacka i handen. Vad händer, jag är ju sämst på att packa. Och jag måste hitta en IKEA-kasse där jag kan lägga konserver, sovsäck, madrass och stormkök (behöver man T-sprit!!!, isåfall är jag ute o cyklar). O min älskade lilla ipod ger ifrån sig oroväckande tjut! Tåget går kl 08.55 imorgon så det börjar bli dags att gå och lägga sig. Nu tänker jag högt, det som måste fixas imorgon är: hitta regnjackan, packa ner alla matsaker o madrassgrejer i en ikea-kasse o ladda klart mobilen som jag inte får glömma, shit nu kom jag precis på att jag glömt packa ner bikini. Bra där.


Mina nya gummistövlar och min läckra madrass. Jag kommer sova förjävla illa i några dagar.

Nu är det time for bed. Förhoppningsvis så kommer allt att gå bra imorgon. Jag kommer inte glömma halva packningen. Allting kommer att lösa sig! Förövrigt så låter grannens hund som ett jävla monster/varulv/stucket vildsvin, hur fan ska man kunna sova? Nej, nu taggar jag till Peace and Love istället. Här kommer bästa låten med Mando Diaaoo!

Dalarna here I come!
/Optimist-Majsan

Kommentarer
Postat av: lenie

aaaaaaaaaaaaah ni kommer ha så jääävla kul!

2008-06-25 @ 19:17:15
URL: http://justafuckingblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0