natten är ung

Heeeeeej!! är precis hemkommen ifrån Vincent & Vincent. Mina två kompisar som haft födelsedagsfest ikväll. Jag har haft otrloligt rolig. Jiiiippiiiii! hahah.

Det verkade som om båda blev glada för sina presenter fastän den ena fick en vin flaska och den andra fick en hallo kitty pyjamas, hahahah! Intern skämt! Asså pyjamasen! Kan berätta emer om det imorron! haha. NAtti natti på er!

Eran Lenie som ni gillear så mycket, hahah!

Ps. rykten går att majsan, den andra sm blggar här på justafuckingblog.blogg.se, hon som är på peace and love, är kär i en norrman. oj oj oj asså. vi får väll vänta tills hon kommer hem o så får vi höra mer.

bra inlägg hahaha / L


Kommentarer
Postat av: fia

sv:haha okej, men jag b lir rikigt glad när jag ser ert namn :P

2008-06-29 @ 14:01:07
URL: http://randfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0