Lite av det här

Ikväll har vi haft avslutning med basketlaget. Vi körde först laserdome och sen åt vi på Mongolian Barbecue. Buffé för hela slanten. Det är livsfarlig ska jag säga er, jag har nu ätit så mycket så jag tror att jag kommer att vara mätt till på lördag. Helt sjukt! Sen när vi skulle åka hem var det lite ont om plats i bilen. Snäll som jag är så offrade jag mig för laget och åkte i bakluckan. Det var sjukt kul och folk blev lite chockade när mitt huvud stack upp där bak. Jag är så jävla glad nu för nu är det inga mer lektioner. Imorgon ska vi bara spela spel med klassen.
Sen blir det stan, jag måste hitta en hatt!

Jag har även haft lite kontakt med Lenisen och det ryktas om att det går vilt till nere i Hultan ; )


Majsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0