kanske världens bästa vecka

Denna kväll har jag spenderat framför datan. Har bokat diverse biljetter som ska färda mig genom Sverige i sommar. Först en biljett ner till hultsfred, sen en biljett därifrån till jennies land (åker direkt, kommer jag dö? ja.) och sen en hem till käraste stockholm igen. Ett härligt äventyr på sammanlagt 8 dagar. Och påtal om hultsfred, och exakt 7 minuter kan jag säga om en vecka åker vi! Såhär såg det ut idag på rasten när vi låg på skolgården och planerade vart vi skulle gömma våra öl, hur fint vårt camping ska bli (ni ska bara veta, vi har en fet lidingö-flagga och en uppblåsbra palm bland annat.) och hur jävla kul vi kommer ha det.

martinjenniedagolivermarcus

Lenie



uppdatering 00:00, Om en vecka åker vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0