För de har tagit studenten!

Vilken gårdag! Brorsan tog studenten, vi var och kollade på utspringet och sen åkte jag med på flaket (trots att jag inte skulle det för att jag skulle "vila"). Men det gick ju bra och det va grymt kul. Sen kom vi hem, lagom fräscha till släkt och vänner som kom till Mackans mottagning. Åt massa mat och lite tårta. Sen kom Mackans kompisar och livade upp stämningen. Jag åkte och träffade Jessica o co. Vi skulle hem till Erik som hade det mest uppstyrda partyt jag någonsinn varit på, tillsammans med hans brorsa som också tog studenten. Det var studenter, gamla studenter, 90or och 91or i en härlig blandning. De hade soffor i trädgården och öppen bar (Otur för mig som inte får dricka alkohol). Jag hade iaf FETT trevligt. Riktigt bra styrt brorsor! Sen vid 3-tiden blev det lite kallt så jag, Mackan och Nathalie tog en taxi hem och åt av all god mat som var kvar från mottagningen. Sen öppnade jag en liten sommarpresent från mormor och morfar innan jag somnade.

Kom ihåg: Var alltid REDO!

/ Majsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0