FÖÖR BRAA

Nu sitter jag här i mina lortiga jeansshort, trasiga leggings som numera har en passform à la långkallingar, en smutsig skoltröja, hes röst och ett sönderbränt ansikte. Tja folks. I'm home!

Jag har haft det så sjukt bra, eller det är väl ite det rätta ordet, ja har ju inte precis levt som en prinsessa men jag har haft det så jäävla kul! Visst det är skönt att vara hemma och kunna duscha och sova i sin egen säng men jag saknar det redan och jag saknar mest av allt alla skööna människor jag har träffat, våra grannar t ex. Man hade nog inte kunnat ha bättre grannar än vad vi hade på camp JARRÖ (fråga mig inte vad det betyder). Vi var i princip omringade av snälla, sköna och snygga människor. Jag förstår fortfarande inte varför vi inte upptäckte norrmännen som bodde i tälten intill tidigare. En av de var en snyggare kopia av Heath Ledger, fan va snygg han va! Den snyggaste norrmannen som världen någonsinn skådat skulle jag tro.

Och för att inte tala om musiken. Så grymt. Jag är ett troget Mando Diao-fan (inte besatt eller nått, de har bara så grymma!) men jag måste nästan säga att Håkan va kanske bäst. Eller Manu Chao, läskigt bra. Eller Jondo. Eller, eller vad vet jag?

En sammanfattning av min festival: Jag har dansat i ett ex antal timmar. Jag har tappat rösten redan tredje dagen. Jag har kramat Petter ("Majsan känner Pettan!"). Jag har blivit kär i världens hetaste norrman! Jag har sett så sjukt mycket snygga killar. Jag har träffat en as cool nintendo-freak kille. Jag har sovit på en random gräsmatta i regnet. Jag har gråtit till Håkan. Jag har dansat knäna av mig till Mando Diao. Jag har klaustrofobi-attackat. Jag har blivit rädd för en tjej som är två huvuden kortare än mig. Jag har blivit kär i min andra Gustav Norén-liknande granne. Jag har nog aldrig varit med om så mycket fördommar. Jag har druckit ett ex antal kalla "Key" läskar (eller vad det heter i plural?). Jag har varit med på en öron-piercing. Vi har haft en random-kille som inneboende i några dagar tills jag skrämde iväg honom (i sömnen t o m). Jag har smakat kall ravvi  - EUUW! Jag har duschat med våtservetter. Jag hade tänkt ut precis vad jag skulle säga till Norén-brorsorna när jag träffade dem - men det gjorde jag inte.
Sista kvällen var nog seriöst den roligaste kvällen i mitt liv. Jag har skrattat så mycket att magen inte orkar mer och istället skickar iväg en dampig rörelse från armen när något är roligt.
Jag hoppas att ni förstår hur sjukt jävla kul jag har haft!!!

Nu är det dags att DUSCHA! KYSS og KLEM på er alla!

Majsan


Kommentarer
Postat av: Hedda

Bästaste glammis! DU ÄR HEMMA!!!!!!!! puss puss puss

2008-06-30 @ 12:48:58
Postat av: Jossi

Grät när jag läste =)

2008-06-30 @ 16:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0