Fest i Flen

Nu är jag hemma igen. Men jag vill hellre vara kvar i världens dödaste stad med mina söta småbarn. Jag har haft så sjukt kul. Det har varit filmjölk, ägg och glass-krig (euuw), 10-kamp, spökrunda, basket och massa annat kul. Jag, Vickan och Becca hade ett eget rum, vilket var läger-lyx. Jag fick det bästa laget att coacha, enligt mig själv. Jag ville bara krama om alla mina snälla ungar (except for one, djävulsungen).
Nu blir jag hemma till nästa onsdag. Sex and the City-filmen, midsommar-firande med släkten och festivalshopping ska hinnas med. För den 25:e bär det av till Peace and Love.

Majsan

mina kära vänner, jag har saknat er!

Kommentarer
Postat av: elin

saknar dig majs!

2008-06-19 @ 17:30:27
URL: http://eelinelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0