äicon och bägg

Guten Tag! Här sitter jag och äter mackor med stekt ägg och dricker nypressad apelsinjuice. Och ja, jag ville bara skryta lite. Gårkvällen slutade med att jag och johanna satte oss nere vid vattnet och drack lite öl sen blev jag förjävla hungrig så vi gick till statoil och köpte varsin french hotdog. Sen mötte vi upp några ifrån vår skola och följde med på en fest som hölls till i en killes trädgård. Många bekanta ansikten och många nya. Det var trevligt!

Ikväll blir det Vincents och Vincents födelsedagsfest. Ja, båda heter Vincent och de fyller år samtidigt och har fest ihop. Haha, bara det är ju kul! Än så länge har jag bara present åt den ena så nu måste jag fixa nått till den andre också!

Ps. Rubriken är ett extremt internt skämt från igår! Ds.

Pöss från Lenie


Kommentarer
Postat av: fia

diggar ditt bloggnamn!

2008-06-28 @ 19:16:35
URL: http://randfia.blogg.se/
Postat av: lenie

fia: tack så mycket! fast det är faktist vårat bloggnaman, vi är två som bloggar här :)

2008-06-29 @ 03:01:39
URL: http://justafuckingblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0