Tatuering

Jag har väldigt länge velat tatuera mig. Enda sedan jag såg Carolina Gynnings tatuering på handleden när hon var med i BigBrother. Det var ett svart hjärta, inte ifyllt, utan bara konturer. Så himla snyggt tycker jag! Jag och en kompis har snackat om att tatuera oss i slutet på sommaren innan skolan börjar. Men jag vågar inte! Det ska ju tydligen göra så jävla ont på handleden! Någon som gjort det? 



En vit tatuering, så jäkla coolt ju! Fast jag kommer nog hålla mig till det gamla hedliga svarta. Men coolt var det! Bilden lånade jag ifrån niotillfem.

Haha, påtal om ingenting! Jag skrattar varje gång jag loggar in på bloggen! Ni skulle bara veta vilket sjukt lösenord jag och Majsan har på denna blogg. Hahaha.

Lenie

Kommentarer
Postat av: josefine

aah, en vit tatuering är assnyggt!

2008-07-08 @ 19:22:44
URL: http://jjosefinel.blogg.se/
Postat av: erica

min syster gjorde ett hjärta på handleden (www.leeemon.blogg.se) och jag var med henne. hon tyckte det gjorde ont att pierca sig i läppen, men inte att tatuera sig på handleden, kolla in hennes blogg, hon har nog en bild på tatueringen där. Puss!

2008-07-09 @ 01:45:51
URL: http://itfeelslikeforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0