The storm

Konserten var grym! Fullt av en salig blanding av folk. Vi dansade som vildar hela tiden! Dansa under konserter är den nya träningen, måste nog vara den roligaste också. Nått som är lite coolt är att en musiklärare från min gamla skola är med i Hoffmaestro, reespekt!

Efteråt åkte vi iaf hem till Hedda och smakade på hennes special-smoothies! Vi satt och pratade om att hitta på nått kul på höstlovet så nu har vi planer på att dra till NICE! Låter ju najs, eller hur!?
Imorgon måste jag upp tidigt. Det är dags att ta sig själv i kragen, Kim och jag ska ut och jogga! Vi får se hur det blir med det, jag lär väl dö eller nått....

/m

Kommentarer
Postat av: Hedda

Glammis! Jag vaknade i morse och var HES ! Som vi sa - men det gick bort efter ett tag tyvärr. Grym,grymt kväll i alla fall!

2008-07-31 @ 13:39:33
Postat av: Anonym

PETTEEEEEEEER <3<3<3<3<3<3

2008-07-31 @ 18:48:09
Postat av: jl

vadå petter vår musiklärare i källängen :O:O?

2008-08-03 @ 01:22:20
Postat av: Fredrik B

Helluuuu... vad har du för msn? :)

2008-09-17 @ 15:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0