Kirjastosa

Hej allesammans. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva efter Majsans super-NY-inlägg. Ingenting kommer ju låta intressant. Jag har varit på en marknad jag tänkte skryta om men det är liksom ingen idée längre. Fast jag har ju faktist också shoppat, vi åkte in till stan, Vaasa, häromdagen. Och Indiska hade grymmaste superrean. Men nu ska jag avsluta för min tid på datan börjar ta slut och min mamma orkar inte vänta på mig längre.

Jag kanske smyger in här imorgon igen, annars ses vi på torsdag! Eller nej, min data har ju inget internet hemma!!! Jag får tvångs-gästa majsan helt enkelt.

Lenie

Kommentarer
Postat av: majsan

Hihi lenie, du får gärna komma till mig :)

2008-07-28 @ 12:36:53
URL: http://justafuckingblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0