Jag är den nya Blondinbella

Hej jag heter Evelina Norvell. De flesta brukar kalla mig Eve. Jag är en prick på 16 jordsnurr, och är nära vän med Lena och Majsan. Idag fick jag den stora äran att gästblogga på justafuckingblog och berätta om gårdagens händelser......

Gårdagen började hemma hos mig med en enkel middag. Sedan förflyttades vi ut på altanen där vi rökte vattenpipa och hade djupa samtal om snedtändningar. Visste ni t.ex att alkohol är den farligaste drogen och att poppers finns med på listan för världens farligaste droger. Knark är bajs! Vi förflyttade oss senare  till en annan än och hade the time of our lifes. Vi har tittat på mjukporr, druckit öl och i mitt fall vaknat upp med en massa kludd i fejan. Inte det vackraste.
Vi hoppade i säng vid sju, halv åtta tiden och har just vaknat. Jag är inge vidare på att blogga, men det här får duga. Fortsätt läsa justafuckingblog och ha en toppen dag!

/Eve


Kommentarer
Postat av: Jossi

Fan va man missar mycket :( Längtar jättemycket efter er alla!

2008-07-15 @ 13:15:51
Postat av: elin

det verkar som att ni hade en vild kväll igår :P

2008-07-15 @ 13:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0