and I just LOVE NEW YORK

Hej hopp! 

Har kommer det senaste fran NY!
Det som vi hittills hunnit med inom  sightseeing ar Ellis island och liberty island. Frihetsgudinnan ar en riktigt cool brud! Sen agnade vi gardagen till shopping. Herregud, jag blir nastan radd for mig sjalv! Jag har shoppat upp halva min budgt pa en dag. Har finns inga sparrar! Igar bestamde jag mig for att jag ska gifta mig med en Abercrombie-modell! Jag dooooor, det var helt klart gardagens basta affar! Igar va mamma o ja ocksa med om ett riktigt aventyr nar vi tankte att vi skulle ga pa toa pa tiffany's, inget att rekommendera folks! Sen sa tycker jag redan att jag hittar perfekt i den har stan! Jag ska ju flytta hit om nagra ar sa det ar ju grymt! Forresten sa ar det typ varmare har an i Thailand. Tank er att ga runt i 35 grader och bara po flera kilo i nagra timmar, det maste ju klassas som super-workout! Nu ar det nog dags att ga, vi ska till Madison Square Garden nu. Jag vill aldrig aka hem!  BIG LOVE 

/ Majsan

Kommentarer
Postat av: a n n a

Åh New York New York! Vill åka nu jag med:)

2008-07-18 @ 21:38:39
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0