What are you looking for?

Tja folks!
Nu är jag hemma igen efter en vecka på basketlägret. Vi har tränat en hel del och jag har haft grov träningsvärk. Sen lyckades jag sträcka låret näst sista träningen så nu är det oböjligt. Bortsett från låret och ett getingstick (AJ!) har jag haft det så sjukt kul! Jag har typ garvat fram magrutor. Jag har dansat (fult) och sjungit (fulare) på mitt lags sjukt grymma årliga spex! haha! Jag har upptäckt dolda talanger!
Jag kom hem vid 7 ikväll och en halvtimme senare var jag på middag hos en kompis som ska till US and A i ett år! Där var det lite party men trött o otaggad som jag var jag inte kvar så länge. Jag måste spara mig till helgen, det är stora planer på gång, sista helgen innan skolan börjar ju! Nu är jag så trött så jag tror att jag sover. G O D  N A T T

majsan

Kommentarer
Postat av: Hedda

Välkommen hem glammisen!

2008-08-15 @ 11:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0