Sorry folks

Ber så mycket om ursäkta för mitt kassa bloggande. Skolan har satt igång på riktigt, dessutom så har Lena och jag har haft en fullspäckad helg. Vi har varit på middag och sagt hej då till två kära vänner som nu har åkt till USA respektive Kanada. Gråtkalas har det varit. Sen har vi varit på kräftskiva. Jag har faktiskt också spelat lite basket i lördags. Men nu har jag gått och blivit lite förkyld.
Ikväll har jag bjudit in mitt favoritpar på middag! Erik, Jessica och jag. One big happy family! Nu är det faktiskt dags att börja fixa, mycket att stå i! Jag lovar bättre uppdateringar den här veckan!

/Majsan

Kommentarer
Postat av: L

hahahahaha du erik och jessica. va sött!

2008-08-26 @ 17:35:40
URL: http://piks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0