"Räven tog din sko!"

Jag har alltid varit en sann djurvän! Ekorrar, Rådjur och till och med en räv. Vi har en hel djurpark på tomten! Räven har jag tyckt extra mycket om, det är ju inte så vanligt att ha ett rävbo på tomten likom. Nu har jag ändrar åsikt, den där räven kan fara och flyga! Igår natt väcker min brorsa mig med den hemska repliken. Jag vet precis vilka skor han snackar om, mina nya gladiatorsandaler från New York. Jag flyger upp fram sängen och Marcus berättar att han hade sett skit-räven tugga på nånting, mycket riktigt, en av mina sandaler som jag glömt utanför altandörren. Han hade fan ätit upp en halv rem från skon, den jävla räv-jäveln. Här låter vi han bo och bajsa på vår tomt och vad är tacken man får!? Skaffa dina egna prylar!

Ska in till stan nu och kolla om mr skomakare kan göra underverk men min kära sandal! Håll tummarna!


/ en ledsen & förtvivlad majsan

Kommentarer
Postat av: Lenie

nej men shit va arg jag skulle vara hahah

2008-08-04 @ 15:01:26
URL: http://justafuckingblog.blogg.se/
Postat av: majsan

shit va tror du att jag är! ja grät mig typ till sömns!

2008-08-04 @ 15:03:37
URL: http://justafuckingblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0