Gottie!

Första skoldagen avklarad! Inte lika märkvärdigt som att börja 1an såklart. Mitt schema suger hårt och vi har några nya i klassen. (Lena, du vet han Victor som gick i din klass, nu går han i min! haha) Jag har hunnit shoppat lite block och en penna som doftar körsbär! Awesome! Sen har jag också hämtat medicin mot min hand som ser ut som en fet korv pga getingjäveln!
Hur som helst, idag är det inte vilken dag som helst! Jag och min kompis Joyo firar 1 år! Haha, hur geekigt som helst. Vi ska äta hjärtformad pizza och lyssna på Mando!

majsan

(Känsliga läsare varnas för min hand!)



Kommentarer
Postat av: lena

hahahah victor hahahahahahahhah vi fick hannes!

2008-08-18 @ 15:20:26
Postat av: Gossip & Fashion

oj, vad svullen :O

2008-08-18 @ 19:02:47
URL: http://ninablogg.blogg.se/
Postat av: Lisa

auuuusch vilken hand! hoppas det blir bätre

2008-08-18 @ 22:31:44
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Lii Peyron

hahahah förlåt majsan jag garvade sönder

2008-08-19 @ 16:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0