this is me then

jag vill inte vara sämre än majsan så jag får väll också klämma in ett inlägg. ja, kanske skulle kunna ta att presenterna mig lite snabbt för alla nya läsare (inte för att det har kommit några än, det gäller att ha tålamod) Jag heter lena joutsemo och är finsk. därav mitt vackra smeknamn mumin som de flesta kallar mig. eller lenie. t om lenin ibland. eller lenisen. och snart kommer jag få ett till namn - dumhuvud! om jag fortsätter såhär dvs. jag läser samhällspogrammet med global inriktning och är en jävel på att festa. är för det mesta otroligt övertaggad inför helgerna för det är då den riktiga lenie vaknar till liv. sen älskar jag musik också vilket egentligen är helt onödigt att säga eftersom alla andra också gör det och är en jävel på att bränna mycket pengar snabbt på kläder och mat. sen älskar jag te, är beroende av tuggummi och kär i björn gustafsson. så, stick ut från mängden och hata mig eller gör som alla andra - älska mig! hahaha, kanske ska meddela att min humor är den bästa också?

Puss och godnatt från Lena/Mumin/Lenie/Lenin/Lenisen/Dumhuvud!

Kommentarer
Postat av: Eve

Glömde du bort det bästa smeknamnet av dem alla? MR Mandarin??????????

2008-04-17 @ 11:55:20
Postat av: J

Eves blogg går det btw också utför, vi kanske skulle slå ihop våra? haha!

2008-04-17 @ 15:19:31
Postat av: Eve

uppdaterade senast idag faktiskt! Bättring hos mig.

2008-04-17 @ 15:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0