the Story about Us

Nu sitter jag här med min tekopp och önskar att jag var någon annanstans. Nej då, det är inte så farligt som det låter. Jag fick ett ryck förut och städade mitt rum, jag rensade till och med bort dåliga färgpennor! Så kul kan man ha när man är hemma..haha.

Hur som helst så tänkte jag att jag kunde berätta en kort liten historia för er, historien om Lena och mig. Vi har faktiskt inte känt varandra så länge som man kan tro, imorgon är det faktiskt exakt 365 dagar sedan vi träffades för första gången. Vi lärde känna varandra på en tjejmiddag. Det var en BH och vår sjuka humor som förde oss samman. Det sa bara klick. Vi garvade hela kvällen och efter det gick det bara framåt. Vi var i Blekinge och Danmark tillsammans i somras med några andra tjejkompisar. Nu, i påskas var vi i Norge och snart åker Lena och jag till Finland!

image8
It all started with a magical Bra

Klem på er

Majsan

Kommentarer
Postat av: Eve

HAHAHÁ det där hade jag glömt bort :)

2008-04-19 @ 11:10:06
Postat av: lenie

aaaw :D

2008-04-20 @ 22:28:37
URL: http://justafuckingblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0