Minulla on hauskaa

Jag hade en jätterolig födelsedag igår! Middagen var jättelyckad och jag fick jättemycket fina presenter som tex Lenas finska överlevnadsguide med superbra fraser som "Vem blev du bjuden av?" och "ska vi dansa?" . As bra! Tack iaf till mina underbara vänner som gjorde kvällen!

Idag har jag och jennie solat och kollat på Marie Antoinette. Handlingen är ju för skum men klänningarna och skorna för filmen till en prinsessbakelse : ) Det blev en hel del mat och tårta kvar från igår så jag bjöd över Jennie och Eve på en liten middag ikväll också. Puss på er.

Majsan

Kommentarer
Postat av: Ebba

åh, verkar kul :)

2008-04-21 @ 18:31:36
URL: http://ebbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0