Dont Worry Be Happy

Här sitter jag och äter kalaspuffar till middag. Jossi har varit på besök heela kvällen och hjälp mig att packa inför Göteborg! Tack tack vad skulle jag göra utan dig? Nu är packningen hyffsat klar och jag kan äntligen göra lite roligare saker (va har hänt, jag älskade att packa förut!).
Det är tråkigt att jag inte kommer kunna spela men det blir förhoppningsvis roligt iallafall! En anna tråkigt sak är att min mobil är spärrad (lång historia) så jag kan varken svara på sms eller ringa från den, så ni får helt enkelt ringa mig during the time.

Förresten så spelade vårt skolbasketlag skol-DM-final idag och vi vann så vi är alltså grymmast bland skolorna i Stockholm, Grattiss till oss!!!

Nu bör jag packa klart så att jag kan gå och sova så småningom. Ha det så bra nu så hörs vi på söndag.
Pusss

Majsiknoppen

ps. Lenin, varför kom du aldrig??? : O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0