Bob

Älskar hela den här veckan! Det är Sommar! Idag har jag varit på långpromenad med Cia, vi köpte yoghurt och bär och mixade, det är nästan godare än glass. Sen har jag coachat mina småungar, vissa vill man bara ge en fet smäll på käften, haha.

Igår när vi var i stan så köpte jag en ny klänning till imorgon kväll, jag vill visa er men ni får se den efter fredag, det är nämligen en secret. Sen köpte jag min efterlängtade Mason Pearson borste och jag känner redan underverk i håret (?). Jag köpte även en fodralkjol och lösögonfransar.


Mina nya snygga hårspännen!

Någon som jag har börjat lyssna väldigt mycket på på senare tiden är Bob Marley, vilken skön kille! Man känner verkligen sommar-flowet!



Majsi Marley

Kommentarer
Postat av: Jennan

nneehhj shit ääh men nå skumt måste de juh vara

2008-04-24 @ 22:57:30
URL: http://killerprincess.blogg.se
Postat av: J

Haha! jennan igen!

Det har varit en Majs-vecka för mig =) underbar!

2008-04-25 @ 07:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0