time for tea

Det här har jag hunnit med i helgen:

Fredags:
Efter basketen så var jag hemma hos min kompis Josse med några, vi drack te, myste och pratade gamla minnen.

Lördags:
Mamma och jag var först en kort stund i stan (jag köpte ett par vantar, som gick sönder idag, GO H&M!), sen åkte vi och hälsade på min brorsa på sjukhuset (han har just opererat en sprucken blindtarm). På kvällen var jag på High School Musical ice tour i globen med några kompisar. Det var riktigt Fab-U-lous, vi var liksom omringade av mini-fans som kunde varenda ord i alla texter. Efter det åkte vi hem till Vickan där vi drack chaite, spelade nintendo Wii och kollade på Wimbledon.

Söndags:
Igår pluggade jag en del företagsekonomi. Sen tog jag en powerwalk med Heddis och det slutade med att vi låg i soffan och kollade på Sex and the city och drack *trumvirvel*  TE! Sen spelade jag basketmatch och vi vann med 50 p : )

Idag
har jag haft en riktigt chill-dag, efter två lektioner åkte jag till stan och jag bytte gummisnoddar hos tandläkarn. Efter att ha ätit en fetgod wrap till lunch åkte jag tillbaka till skolan och gjorde företagsekonomi-prov!

Nu sitter jag här och dricker te!!


/majsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0