Wow

Den här helgen har varit som en hel vecka. Jag har haft trevligheter för mig varenda kväll. I torsdags var det ju studentparty.
I fredags var jag o Lena på middag hos vår kompis Victoria. När hon har middagar är det alltid storartat. Hon hade dukat hur fint som helst på sin stora veranda. Det kändes som vi var på bröllop i Frankrike (fick bara en feeling). Vi drack "Pussyfoot" och åt krämig cheesecake. Det var riktigt trevligt. Frammåt småtimmarna hade de flesta gått hem men Lena och jag stannade kvar ett bra tag. Lena, jag, Vickan och Martina satt på golvet och pratade skit ett bra tag. Alla var så trötta så allt var så roligt. Jag skrattar fortfarande när jag tänker på skriskosnubben som var med i Rysslands bidrag "Believe".
Sen skulle jag och Lena gå hem, vi var så trötta så vi nästan va fulla. Vi gick iaf hem med solbrillorna på näsan.

Igår var jag på en tillställning hos min kompis Fia. Först var det 5-kamp som jag inte kunde deltaga i pga körtelfebern och efter det så kom det en Make up-artist som visade och lärde lite olika sminkningar. Sen fixade alla tjejer sig iordning inför middagen och efter det kom alla våra "dejter" som vi hade bjudit in. Jag hade jätteroligt trots att jag började blöda näsblod på dansgolvet. Sen åkte jag och Glammis hem till mig och käkade nattmat.

Idag har jag skickat in den sista inlämnings-uppgiften och jag känner mig mer eller mindre fri! Den här veckan kommer gå så fort, fika med Glammis imorgon, coach-möte på tisdag, pröva tält på onsdag, Djurgården med klassen på torsag och avslutning på Fredag. Sjukt najs. Något som är mindre najs är att jag inte kommer få träffa Lenisen på två veckor. Kommer sakna min Mansikka!

Majsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0