"Nu bör man dricka"

Ikväll har jag varit på Mamma Mia musikalen med morsan och farsan. Den var såklart identisk med filmen men ändå totally awesome! Jag har diggat ABBA sen dagis och jag känner att de kommer hänga med läääänge.

Imorgon ska vi till Etnografiska museet med klassen. Sen slutar vi efter en timme så det blir najs. Idag kände jag ett riktigt engagemang för min skola och gick med i 3 komittéer; kulturrådet, skoltidningen (what?) och kärlekskomittén!

Det som jag har planerat i helgen är basketmatch, Sleep-over och THE HIVES! WOOOOOHOOOOOO!





Grymma Outfits!

(citatet ovan är faktiskt från självaste Horatius)



/ Majsan


Kommentarer
Postat av: jossi

hahaha! först tänkte jag att "grymma outfits" var från horatius, sen grubblade jag lite och såg rubriken. Synd att man inte levde på Horatuis tid-

2008-08-29 @ 08:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0