min helt grymma helg

detta är alltså anledningen till den dåliga uppdateringen.


på avskedsmiddag hos antonia i fredags.


jag och coolaste myggan.


oliver. full och förvirrad?


killar i klackskor. jag skrattade så mycket att jag dog typ.


lördagen bjöd på kräftskiva. tack elin och jossi!


en kräfta. ganska logiskt.


pontus och fabian i hångel hörnan.


vi hamnade senare på kvällen hos jossi. här pontus och philp.


och tillslut hamnade jag och david hos andreas. vem kunde ana att andreas var mäster kocken number one? och att han hade bert dvder hemma? fyllekäk + bert = awsome!

Lenie

Kommentarer
Postat av: majsan

HAHAHA! bilden på Byrre! läskigt cool

2008-08-27 @ 19:29:11
URL: http://justafuckingblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0