Tvätta Converse?

Jag förstår inte. Jag vet hur många som helst som har tvättat sina Converse och de har blivit som nya. När jag tvättade mina idag så blev delar av de vita, typ skosnörena, andra delar förblev svarta och inte nog med det, de krympte och blev böjda också! Banandojjor! Jag tänker bara att det är tur att jag ska till NY där ett par converse kostar ca  40 dollar.

Förresten så har vi lagt till en liten fin bloggkoll-knapp under länkar, så om ni vill prenumera på vår blogg, klicka på plusknappen!

/ Majsan

Kommentarer
Postat av: Jossi

Nooo:( stackars dina converse...

2008-07-13 @ 19:19:27
Postat av: Anni

Guu...tragedi! Jag ska trycka på bloggkoll-knappen nu!

2008-07-13 @ 19:21:45
Postat av: Robert

banandojjor, fnizz

2008-07-13 @ 19:22:36
URL: http://robertarcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0