The Escapologist



Igår fick jag en Sugarplum Fairy-affisch som min kompis Jossi tattat på stan. Jag förbannar 18-års gränserna för att jag inte kan gå på deras konsert nästa vecka men det är ju bättre att ha en affisch än ingenting! Tack Jossi!

Igår var jag inte på party för 100 pers. Jag låg i soffan med en kompis och kollade på Hayao Miyazaki-filmer, för er som inte vet så är det japanska animerade filmer (lite geekigt sådär), sen tryckte vi i oss en del fruktsallad så det var mysigt tills vi båda somnade i soffan!

majsan

Kommentarer
Postat av: Eve

det var faktiskt jag som tattade den också......:(

2008-09-13 @ 14:42:36
Postat av: Jossi

Det där var en underbar bild!! ja...eve var också med på den, kanske måste läggas till innan hon gråter :)

2008-09-13 @ 15:33:32
Postat av: L

söt bild!!!

2008-09-13 @ 15:53:17
URL: http://piks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0