This could be the star of something new

Jag känner att den här dagen är början till en ny, lyckligare och bättre tid i mitt liv. Det började igårkväll när jag plötsligt gick och la mig vid 21.05. Det här mina vänner har inte hänt på hela året skulle jag tro. Idag var det den första dagen i skolan som jag inte kände att jag var trött och hängig. Feels amazing med andra ord! Allt har varit bra (nästan) hela dagen!
Kvällen kunde inte varit bättre. Min glammiga polare Hedda bjöd mig på tacos (jag gjorde köttfärsen men hon gjorde resten!) och fruktsallad (som hon gjorde helt själv!). Hela kvällen har det varit grym musik på radion och vi har dansat i köket och fantiserat om våran London-vistelse! Låter så bra i mina öron! Imorgon är det redan helg och jaa, jag är sååå glad för det! Jag är verkligen urglad idag!

Jag bjussar på en låt från bästa filmen; High school musical (Vickan och jag ska btw gå på Ice showen i globen, haha!)



majsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0