Sinää olet minun piäni russina

Dagar som den här orkar man inte göra någonting. Det är kallt som tusan överallt, jag är trött och känner mig bara allmänt sjuk trots att jag inte alls är det. Jag tycker synd om lilla Lena som ligger hemma och är jättesjuk! Jag har massa plugg att göra till imorgon och jag vet att jag aldrig kommer att få saker gjorda om jag sitter här och segar mig. Därför tänkte jag rycka upp mig, ta mig i kragen och göra läxorna och sen njuta av kvällen tillsammans med Topmodel och The Hills! Sounds Great! Nu kör vi!


Jag bjuder på en bild från Peace&Love när vi satt och käkade langos i väntan på Manu Chao!


majsan

Kommentarer
Postat av: lenie

ååh festival! nästa sommar då jäääävlar!

2008-09-16 @ 18:33:25
Postat av: jossi

<3

2008-09-16 @ 20:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0