Satsar du?

Tjaa, här sitter jag med värk i revbenen. Jag och Hedda var nämligen och gymmade på SATS igår, för första gången. Jag blev riktigt imponerad av deras gym men deras prisklass är inget för min plånka. Sen när jag frågade om en broshyr blev vi medtvingade på ett "hur-vill-du-lägga-upp-din-träning-och-vad-är-ditt-mål"-möte med en kostymklädd kvinna. Vi satt och hittade på lite och tjejen sa ju faktiskt att vi skulle få bättre betyg så det lät ju lite lockande, men fortfarande jag har inte tid. Hon skulle iaf ringa mig på måndag (hjälp!) och fråga hur det hade gått med övertalningen av mina föräldrar (man måste ju skylla på nått!)

Den här helgen ser ganska enformig ut; basketmatch, basketmatch och *trumvirvel* basketmatch! Med start redan ikväll, men det ska kul, skojsigt OCH funny! Jag är taggad. Men jag kommer faktiskt att göra andra saker också i helgen, trot eller ej. Imorgon blir det Tea Party och jag ska göra Cupcakes!


/storsatsarn-majsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0