min nalle har bara ett öga.

just nu känns livet lite surt. jag vill inte alls ha matte prov imorgon. och jag vill inte alls ha samhälls prov på torsdag. nej usch. jag vill bara ha jullov. jag vill att kim ska komma hem. jag vill ha julafton. jag vill äta köttbulls och röbetts resterna på en macka till frukost den 25e. som jag alltid gör. jag vill spela spel hela natten. jag vill känna värmen av stearinljus. jag vill öppna paket (som gärna innehåller en systemkamera). jag vill ge bort paket. jag vill kolla på kalle. jag älskar julafton. 

det här inlägget skulle inte alls handla om min kärlek till julafton. det spårade ur lite. inte alls planerat. men nu får det andra vara. kanske dyker dom tankarna jag egentligen skulle dela med mig av upp i ett annat inlägg. 

jag tror jag är ganska trött. men jag vill inte sova. för ju snabbare jag somnar ju snabbare sitter jag där och skriver matteprov. nej det vill jag inte. jag vill bara att kim ska komma hem.  


hahahahhahahaha. jag är knäpp. /lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0