Dadadadaa

Jag vet, jag är världssämst på att uppdatera bloggen! Men det har liksom inte hänt så mycket spännande i veckan. Eller joo förresten...

  • Idag hade vi världens snyggaste vikarie som alla tjejer dreglade lite efter. Vi fick veta att han var sångare (skrikare) i ett Hardcore band, som tydligen var rätt känt och hade spelat på Hultan! Respekt!
  • Sen idag har jag även varit hos tandläkaren och kollat hål. Tandläkaren, som hade en fet snorkråka i näsan (som tittade ut på mig när han checkade min mun, EUW!), sa att jag hade skött mina tänder utomordentligt bra även fast jag har räls! Så nöjd!
  • Sen gick jag till Centrum och köpte, finally, nya basketskor! Utbudet var dock inte stort för en storlek 39a som jag, men jag nöjer mig med (almost) vad som helst som inte är som mina gamla, asfula, slitna, trasiga skor (som inte ens är basketskor?).
  • Jag har också övningskört idag! Växlade för första gången till tvåan! WOHO! Fast det var tyvärr inte det bästa att övningsköra i regnet och mörkret, det var nära ett träd ett tag...
  • Nu ikväll har jag sett hela tre the Hills-avsnitt som jag inte hunnit se! Oh my! Det är för bra...
  • Slutligen så har jag och Hedda funderat lite och kommit fram till att en liten tripp till London under höstlovet vore inte annat än perfekt! Vi ska disskutera den saken vidare på torsdag.

/ Majsan


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar på din fråga finns nu i ett helt nytt, FÄRSKT, inlägg!

ggrrrrrrrr

2008-09-10 @ 09:01:21
URL: http://nycbabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0