Someone is back

Asså herrebajjan säger jag bara! Jag har just varit och sett High School Musical 3 och den var helt awesome! Helt klart den bästa filmen! Skratt, svett och tårar blandades i en härlig blandning i biosalongen. Jag dör. Ni måste se den om ni är äkta HSM-fans!

Idag kände jag att jag höll på att bli sjuk så jag slängde ihop en grov blandning (sånt som jag brukade göra när jag var typ 5 år och mamma lagade mat). Finaste muggen med äckligaste innehållet; varmt vatten, citron, ingefära, honung och vitlök (det var droppen, jag kunde inte andas i min egen närhet!) Men vad gör man inte för att hålla sig frisk!






MAJSAN

Kommentarer
Postat av: mumin

åååååååååååå snusk! hahha

2008-10-22 @ 23:42:57
Postat av: Lii Peyron

WHAT TEEAM?!?!??! WIIIIIIIIIIIILDCAAAAAAAAAAAATS!!!!!!!! WHAAAT TEEEAAAM!!!!?!??! WILDCAT!!!

2008-10-23 @ 17:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0