HOVDEN

"På torsdagen vaknade vi lite senare än vanligt. Ändå fanns det tid för morgongympa i vardagsrummet som jag demonstrerade. Vi gav våra google-brända fejs mot backen och vi visste att den här dagen skulle bli grym! Klarblå himmel och humöret på topp, vad kunde gå fel? Skidåkningen gick as bra! Helt otroligt man hade kunnat tro att jag var släkt med Jon Olsson..."

Åååh, för ungefär 7 månader sen var jag och 5 av mina bästa kompisar i Hovden, Norge. Den var typ den bästa veckan i mitt liv. Det var då jag och Lena var på toppen av lyckan efter att en viss norsk med cerisa täckisar hade vinkat (och gett ett leende) till oss från liften. Det var då vi körde helikoptern hela dagen i jibberbacken för att en mr K skulle lägga märke till oss. Det var så sjukt underbart! 6 galna tjejer i en fet lägenhet med utsikt mot de ljuva backarna. Vårt kylskåp var fullproppat med probably världens dyraste inhemsk öl och cider! En paprika kostade skjortan men allt var så värt det!


majsan

Kommentarer
Postat av: lena

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

ååååååååååååå jag börjar typ gråta nu :'(

2008-10-26 @ 12:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0