Glammis på vift i Paris

Idag har jag plugat franska i 3 timmar på biblioteket. Kom just hem och ska snart börja med historian. Det här är galet, ja vet inte hur jag ska överleva fram till lovet! Åå ikväll skulle jag egentligen gå på topshop-shoppingen med 20 % rabatt men nu - icke det!

Är så avis på min kompis Hedda som är i Paris under modeveckan nu. Hon är helt amazing. Hon tog sig in med sitt id-kort och blev sedan bjuden till både Sonia Rykiels och Barbara Buis modevisning OCH lyckades få backstages-pass. Det är så galet. I ADORE YOU GIRL!

Jaha, nu har man fått sin välbehövliga paus på en halvtimme, då är det hög tid till att börja läsa om medeltiden...

/M

Kommentarer
Postat av: Hedda

Åh! Du är världens bästa glammis!

2008-10-05 @ 20:02:37
Postat av: Hedda

Och I LOVE YOU TOO!

2008-10-05 @ 20:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0