Summary of EMA

Medan Lena är ute och partar sitter jag hemma och spelar Sims. Under min sjukdomstid hemma har jag åter igen byggt upp ett beroende. Not good.

Nu till andra saker, igår kollade jag ju som sagt på MTV's EMA! Och nu tänkte jag lista det bästa av det bästa!

Katy Perry, som var värd, bytte om typ 15 gånger. Det var mycket udda och några coola outfits.

Några av mina favoriter:

Obama-dressen var ju klockren!


Jag älskade karusell-klänningen! Den kunde till och med snurra!


"It doesn't matter how big it is, it matters how you sit on it"

Det bästa inom prisutdelningen var helt klart att Britney tog hem både "Album of the year" OCH "Act of 2008". GO BRITTAN, HON ÄR JU FÖR GRYYYYM! Tyvärr så var hon inte där men hon höll på att spela in en ny video, GO GO!

Det bästa framträdandet var med The Killers!


Snyggaste (ACNE!!)klänningen, enligt mig, satt på Keisha Bunchanan (t h) i Sugarbabes.

Kommentarer
Postat av: Julia

ja the killers framträdande var riktigt bra

2008-11-16 @ 18:19:51
URL: http://juliaastren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0