EMA Ikväll!

Jag förstår inte varför jag envisas med att drömma om att jag ska till London. Inatt var det andra gången på en vecka. Det vore verkligen inte helt fel att åka till London nu.

Men istället för att hänga i London så är jag hemma och sjuk. Jag mår verkligen apa. Idag har jag i princip kollat på Smallville, läst en franskabok och ätit skorpor. Nu ska jag bli mitt äkta geek-jag och spela Sims! Ikväll ser jag fram emot att kolla på MTV European Music Awards 21.00! Brittan är en het finalist!

majsan



ps. idag är det exakt 376 år sedan Gustav II Adolf dog i slaget vid Lützen, man bör hedra honom genom att äta en  så kallad Gustav-Aldof-bakelse. Jag kommer inte göra det för morsan vägrar köpa en till mig, feel free to feel sorry for me...


Kommentarer
Postat av: J

Hahaha! Eva då, G-A som verkligen bör hedras!

2008-11-06 @ 17:42:21
Postat av: E

Det är lugnt jag åt typ en sån varje G-A dag i många år, tyckte att den var lika äcklig varje gång så därför köpte jag ingen iår maha!

2008-11-06 @ 18:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0