Yesterday

Igår var vi med vår norske vän Alida på Djurgården och solade och käkade glass. Helt undebart tills min klänning blev attackerad av vattenpips-kolet som brände ett stort hål i den. En av mina favvo-klänningar. Då blev jag riktigt sorgsen och bestämde mig för att åka hem och plugga till alla dessa prov som kommer nu i slutet. 76 går tydligen inte på helgerna så jag bestämde mig för att gå hem. Ja, ja gick hem från Djurgården till Lidingö. Helt galet! Ja vet inte vad det var som fick mig att fortsätta vandra i mina jesus-sandaler (om jesus kan, kan jag också). Färden tog två timmar och när jag kom hem kunde jag inte gå på trampdynorna, Haha.

Senare på kvällen träffades hela Norge-gänget (utom Eve som var på båtkurs) och kollade på High School Musical! En riktigt töntfilm som får oss alla att börja dregla eftersom Zac Efron är så sjukt het! Idag har Alida åkt hjem til Norge og jeg savner henne redan! Kyss og Klem på er!

Här kommer lite bilder från min pilgrimsvandring:

image118
Cirkusen är i stan...

image119
Kline= hångla på norsk

image120
Mina promenadvänliga sandaler...

image122
rip klänningen : /

image123
Fina blommor utanför TV4

image124
Konstig grej, en halv husbil?

image126
Långa vandringen snart över

image127
På kvällen, när jag o Alida säger Hej då!



Majjsi


Kommentarer
Postat av: Eve

jag såg också Kline bilen hahaha det var en göj bil :)

2008-05-12 @ 17:52:32
Postat av: elin

så duktig Majsan!

2008-05-12 @ 21:58:20
Postat av: Jossi

du är en duktig bloggare, men spar på fötterna! Nu vet jag vilken klänning du menade...:( stackars.

2008-05-12 @ 22:21:46
Postat av: majsan

Eve: kline är ett göy ord!
elin: tack, satsade allt!
Jossi: tack för tipset jotti o återigen rip klänningen =(

2008-05-12 @ 22:24:08
URL: http://justafuckingblog.blogg.se
Postat av: Aliida

Du er herlig majsan<3

Savner deg og!...

2008-06-18 @ 20:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0