Very Berry

Idag har jag varit på stan med mammi. Vi åt lunch och shoppade lite. Vi köpte kuddfodral och lite saker till mitt rum. Sen köpte mammi också massa blommor från Hötorget. Och jag köpte jordgubbar, och fick en ask på köpet ("tjena snygging!"). Jag hittade även en perfekt coctail-klänning från Beyond Retro som skulle sitta riktigt bra till en kommande middag. Men tror ni inte att storleken var -20 och att dragkedjan hade långa vägar kvar till att stängas.

Jag har fortfarande huvudvärk och känner mig allmänt nere så ikväll är jag hemma och myser. Nu ska jag faktiskt kolla på Narnia och bli lite inspirerad av "the White Witch". Jag ska nämligen vara utklädd till henne på en skiva om två veckor. Jag ska självklart även äta mina jordgubbar! Ha en bra kväll kompisar!

update: Narnia är FETT bra!


Majsi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0